תפריט סגור

שאלות ותשובות

הרשמה והתחברות למערכת

על מנת שתוכלו להנות משירותי שליחויות במודיעין אונליין חובה להירשם למערכת.
בעזרת שירותי האונליין שלנו תוכלו להזמין שליחויות דרך המחשב או הנייד בצורה נוחה וקלה במיוחד.
תוכלו לנהל ולעקוב אחרי השליחויות שלכם ולחסוך זמן יקר.

תהליך ההרשמה למערכת שלנו פשוט ולוקח מספר דקות בודדות.
בתהליך ההרשמה תתבקשו להזין פרטים אישיים שלכם ושל העסק כדי שנוכל לחבר אתכם למערכת שלנו.
ההרשמה נעשית באמצעות טופס ההרשמה שלנו.
לאחר מילוי הטופס ושליחתו ידרש אימות שלנו להרשמה שלכם.

לאחר מילוי טופס ההרשמה שלכם ושליחתו למערכת, הפרטים יועברו לאימות על ידי הנציגים שלנו.
הפרטים יאומתו באמצעות שיחת טלפון אליכם או פגישה קצרה.
האימות יתבצע בדרך כלל בתוך עד 3 ימי עסקים מרגע מילוי טופס ההרשמה ושליחתו.
לאחר שהחשבון שלכם יאושר תקבלו על כך עדכון לכתובת האימייל איתה נרשמתם.

לאחר אימות ההרשמה שלכם תקבלו אימייל ובו קישור להגדרת סיסמה חדשה לחשבון שלכם.
באמצעות לחיצה על כפתור הגדרת הסיסמה תוכלו להגדיר ולקבוע את הסיסמה החדשה שלכם במערכת.

לאחר שההרשמה שלכם אושרה והגדרתם סיסמה לחשבון שלכם תוכלו להתחבר למערכת שלנו.
ההתחברות נעשית באמצעות טופס ההתחברות.
בטופס ההתחברות יש להזין את שם המשתמש שבחרתם בהרשמה והסיסמה שהגדרתם לאחר האימות.

במידה ושכחתם את הסיסמה שלכם למערכת שלנו תוכלו לשלוח בקשה לאיפוס סיסמה.
את הבקשה ניתן לשלוח אונליין דרך טופס איפוס סיסמה או דרך שיחה עם נציג שירות שלנו שישלח לכם טופס איפוס לאימייל.

הזמנת שליחות

לאחר שנרשמתם למערכת והתחברתם עם המשתמש והסיסמה שלכם תוכלו להתחיל ולהזמין שליחויות בעזרת המערכת שלנו.
באמצעות לחיצה על כפתור “הזמנת משלוח” תועברו למערכת ההזמנות שלנו.

באמצעות אפשרות תזמון איסוף המשלוח, תוכלו לקבוע תאריך ושעה שתרצו שהשליח שלנו יגיע לאסוף את המשלוח מכם.
על ידי שימוש בתכונה זו, ניתן לבחור בין איסוף עכשיו – איסוף מיידי בו השליח מגיע לאסוף את המשלוח בזמן הקרוב ביותר או לחילופין ניתן להגדיר מראש עד 3 חודשים קדימה את התאריך והשעה בה תרצו שיתבצע האיסוף.

פרטי מזמין המשלוח אלו הפרטים של מי שמבצע את ההזמנה בפועל ויחויב עליה.
בדרך כלל יהיו אלה הפרטים שלכם ושל העסק שלכם שהגדרתם בפרופיל.

בחלק זה בהזמנה תגדירו מהיכן תרצו שנאסוף את המשלוח, האם מהכתובת שהזנתם בפרופיל שלכם או מכתובת אחרת.
תוכלו להגדיר גם איש קשר אחר לאיסוף (במידה ואיש הקשר לאיסוף הוא לא אתם).

חלק זה הוא החלק בו נמלא את הכתובת ואיש הקשר שאליהם נרצה לבצע את המשלוח.
במידה והעיר אליה תרצו לבצע את השליחות לא מופיעה, יש ליצור קשר איתנו ואנו נדאג להוסיפה.
חשוב לציין כתובת מדויקת ופרטי איש קשר מדויקים על מנת שהשליח שלנו יוכל למסור את השליחות לידעה המדויק.

סיכום ואישור ההזמנה הוא החלק האחרון בשלב ההזמנה.
בחלק זה תוכלו לבחור בסוג המשלוח, משקל המשלוח, דחיפות המשלוח, משלוח גוביינא / רגיל.
לאחר שתבחרו באפשרויות המתאימות לכם יוצג בפניכם מחיר המשלוח ולסיום תוכלו להוסיף הערות לשליח.
לאחר מכן תוכלו לשגר את ההזמנה על ידי לחיצה על כפתור “שלח הזמנה”.

סוגי משלוחים

משלוח מהיום להיום כשמו כן הוא – משלוח שאתם מזמינים ומגיע ליעד באותו היום.
סוג משלוח זה הוא תקף לכל מיקום בארץ ויגיע ליעדו עוד באותו היום במידה והוזמן עד השעה 14:00 ובתוך העיר מודיעין עד 15:00 בלבד!
משלוחים שיוזמנו לאחר השעות הנ”ל יגיעו ליעדם ביום למחרת.
לדוגמה במידה והזמנת שירותי שילוח ממודיעין לתל אביב בשעה 12:30 בצהריים המשלוח יאסף מכם ויגיע ליעדו בתל אביב עוד באותו היום.
אך אם הזמנתם את המשלוח בשעה 16:15 המשלוח יגיע ליעדו ביום למחרת.
סוג משלוח זה הוא הסטנדרט שלנו ולכן אין תוספת תשלום בגינו.

משלוח אקספרס הוא משלוח מהיר יותר מהרגיל, ביצוע האיסוף והמסירה של המשלוח אל היעד הוא בתוך עד 4 שעות מרגע אישור ההזמנה במערכת.
ניתן לבצע הזמנה של משלוחי אקספרס רק עד השעה 14:00.
משלוחים שיוגדרו משלוחי אקספרס לאחר השעה 14:00 ימסרו ליעדם עד השעה 12:00 בצהריים ביום למחרת.

משלוח דחוף הוא סוג שילוח למשלוחים דחופים כאשר זמן האיסוף והמסירה הוא עד שעתיים מרגע אישור ההזמנה במערכת.
משלוח דחוף ניתן להזמין רק לשליחויות עירוניות בתוך העיר וברדיוס של עד 30 ק”מ.
ניתן לבצע הזמנה של משלוחים דחופים רק עד השעה 16:00.
משלוחים שיוגדרו משלוחים דחופים לאחר השעה 16:00 ימסרו ליעדם עד השעה 11:00 בצהריים ביום למחרת.

משלוח בהול הוא סוג שילוח עירוני בלבד – בתוך מודיעין! כאשר זמן האיסוף והמסירה הוא עד שעה מרגע אישור ההזמנה במערכת.
משלוח בהול ניתן להזמין רק לשליחויות עירוניות בתוך העיר מודיעין.
ניתן לבצע הזמנה של משלוחים בהולים רק עד השעה 17:00.
משלוחים שיוגדרו משלוחים בהולים לאחר השעה 17:00 ימסרו ליעדם עד השעה 10:00 בבוקר ביום למחרת.

משלוח גוביינא הוא משלוח אשר חוזר חזרה אליכם.
לדוגמא טופס שאתם צריכים להחתים עליו לקוח, אנו ניקח את הטופס, נחתים את הלקוח ונחזיר אליכם את הטופס חתום בחזרה.
את אפשרות הגוביינא ניתן להוסיף לכל סוג של משלוח.

באמצעות שירותי השליחויות המשפטיות שלנו תוכלו לטפל בפתיחת וטיפול תיקים בבית משפט, הגשת בקשות משפטיות, החתמת מסכים, מסמכים להוצאה לפועל, טיפול במסמכים לרשם החברות, צילום והעתקת מסמכים.
סוג שליחות זו היא רגישה במיוחד, שדורשת רגישות, מקצעיות, דיסקרטיות סמכותיות מצד השליח ומהירות ביצוע.

ניהול המשלוחים שלי

בעזרת מערכת ניהול המשלוחים תוכלו לראות ולנהל את השליחויות שהזמנתם דרך מערכת ההזמנות שלנו.
על ידי מעבר עם העכבר על השם שלכם בתפריט העליון ולחיצה על “המשלוחים שלי” תועברו למערכת הניהול.

מספר מעקב הוא רצף ייחודי של 9 מספרים ואותיות מחוברים ללא רווחים וללא סימנים מיוחדים אשר ניתן לכל הזמנה
שמגיעה למערכת ובעזרתו תוכלו לעקוב אחר הסטטוס של ההזמנה שלכם.
ניתן לעקוב אחר הסטטוס בעמוד ניהול משלוחים או בעמוד “מעקב משלוחים“.

באמצעות סטטוס ההזמנה תוכלו לעקוב אחר מצב ההזמנה שלכם במערכת שלנו.
הסטטוסים שלנו:
1. טרם אושר – ההזמנה התקבלה במערכת ההזמנות שלנו וטרם אושרה על ידינו – בד”כ מאושרת בתוך עד שעה.
2. אושר – ההזמנה שלכם אושרה במערכת והועברה לטיפול של אחד השליחים שלנו.
3. נאסף – ההזמנה שלכם נאספה על ידי השליח שלנו ממקום האיסוף שביקשתם.
4. נמסר – משלוח שלכם הגיע ליעדו ונמסר לאיש הקשר שלכם בהצלחה.
5. בוצעממתין לתשלום – ההזמנה נמסרה והטיפול בה הסתיים, נשלחה חשבונית באימייל שממתינה לתשלום.
6. הסתייםשולם – החשבונית שולמה על ידיכם והטיפול בהזמנה הסתיים.
7. בוטל – מסיבה כלשהיא ההזמנה בוטלה והטיפול בה הסתיים (סיבת הביטול תוצג בהזמנה).

זהו תאריך בו ההזמנה נשלחה אל המערכת שלנו.
זהו לא תאריך האישור או המסירה של המשלוח.

באמצעות לחיצה על כפתור זה בעמוד “המשלוחים שלי” תוכלו לקבל את כל פרטי ההזמנה שלכם, תוכלו לראות את סיכום ההזמנה, החשבונית שלכם ולהדפיס את ההזמנה.

באמצעות תפריט סינון ההזמנות לפי סטטוס הזמנה תוכלו לבצע סינון ולהציג רק הזמנות בסטטוס מסוים.
לדוגמה: על ידי לחיצה על “אושר” המערכת תמיין ותציג לכם רק את ההזמנות שלכם שהם בסטטוס אושר.
לחיצה על כפתור ה”בוטל” המערכת תמיין ותציג את ההזמנות המבוטלות שלכם.

ניהול הפרופיל שלי

הפרופיל שלכם הוא מה שמקשר את המידע שלכם למערכת שלנו.
לאחר ההרשמה שלכם למערכת הפרופיל יתעדכן בפרטים שהזנתם בתהליך.
לאחר מכן תוכלו לערוך ולשנות את הפרטים כתובת, טלפון וכו’ באמצעות לחיצה על כפתור “עריכת פרופיל“.

ניתן לשנות ולהוסיף תמונת פרופיל למערכת שלנו דרכה נוכל לזהות אתכם במהירות ובקלות, ניתן להלעות תמונת לוגו של החברה או תמונה אישית שלכם.
כדי שתוכלו להעלות את התמונה עליכם לגשת לאיזור “עריכת פרופיל” ולאחר מכן ללחוץ על התמונה שלכם בעיגול ועל “העלאת תמונת פרופיל”.
בחלון שנפתח לחצו על העלאה ובחרו בתמונה שתרצו להעלות מהמחשב שלכם.
 לאחר מכן אשרו את הפעולה והתמונה תתעדכן במערכת.

ניתן לשנות סיסמה למשתמש שלכם באמצעות עמוד שינוי הסיסמה.

אם ברצונכם לעדכן ולשנות את כתובת האימייל שלכם ניתן לעשות זאת באמצעות כפתור ניהול החשבון שלי.

דילוג לתוכן